Iskanje
Facebook
Issuu
+386 (0)3 713 23 00
+386 (0)41 335 231

Dobro je vedeti

TELEFONSKA PRODAJA: vsak delavnik od 9.-13. ure in od 15.-18. ure, sobota od 9.-13. ure v skladu z navodili in možnostmi v danem trenutku.

CENA ARANŽMAJEV so v € na osebo v dvoposteljni sobi oz. na bivalno enoto v primeru najema apartmajev/mobilne hiške. Stroški rezervacije znašajo po sklepu ZTAS 13 € po prijavnici oz. voucherju. Za vsako spremembo že potrjene rezervacije, če je le-ta mogoča, organizator bremeni potnika za 20 €. Vplačilo akontacije mora biti izvršeno v 24- urah od rezervacije, v nasprotnem primeru ne zagotavljamo rezervacije.
Opomba: cene so informativnega značaja. Za točen izračun nas kontaktirajte!

PLAČILO
Ponujamo vam več možnosti plačila, in sicer:

  1. 30% cene aranžmaja vplačate ob rezervaciji, preostalo vsoto je potrebno poravnati najkasneje 14 dni pred odhodom
  2. Plačilo na transakcijski račun: M.B. DOLINAR d.o.o., Trg celjskih knezov 9, 3000 CELJE; BANKA CELJE, TRR SI56 0600 0005 7996 308; BIC: SBCESI2X
  3. Obročno odplačevanje aranžmajev do konca koledarskega leta (trajnik Banke Celje). Minimalni znesek po obroku 100 €, maksimalni znesek 200 €. Obvezno zavarovanje plačila oz. obremenitve preko trajnika (2,5% od vrednosti aranžmaja).
  4. Imetnikom kreditnih kartic NLB MASTERCARD, NLB VISA IN NLB KARANTA omogočamo tudi plačilo do 12 obrokov. Več glej: SPLOŠNI POGOJI IN NAVODILA!
  5. Plačilo s kreditnimi karticami (MasterCard, Diners, Visa, Karanta, BA Maestro). Več glej: SPLOŠNI POGOJI IN NAVODILA!



POPUST ZA 100% GOTOVINSKO PLAČILO OB REZERVACIJI: 3% gotovinski popust s 100% plačilom ob rezervaciji - velja do 28.2.2015 za termine od 1.6.2015 dalje.

POTNIKOVA ODPOVED ALI SPREMEMBA POTOVANJA
Potnik ima pravico do pisne ali ustne odpovedi potovanja v poslovalnici, kjer se je prijavil. V tem primeru ima Potepuh pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi potovanja, katerih višina je odvisna od časa, v katerem je potnik predložil odpoved:

  • od 45 do 30 dni pred odhodom – 10% cene aranžmaja
  • 29 do 22 dni pred odhodom – 20% cene aranžmaja
  • 21 do 15 dni pred odhodom – 30% cene aranžmaja
  • 14 do 8 dni pred odhodom – 50% cene aranžmaja
  • 7 do en delovni dan pred odhodom – 80% cene aranžmaja
  • Odpoved na dan odhoda ali neudeležba brez odpovedi – 100% cene aranžmaja

Tudi v primeru ustne odpovedi potovanja mora potnik podpisati odpovedni dokument, ki mu ga v podpis ponudi prodajalec. V primeru, da zavrne podpis tega dokumenta, se šteje, da potovanja ni odpovedal. Med potovanjem lahko potnik prekine potovanja samo na svojo željo in s pisno izjavo o prekinitvi. Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov. V primeru, da so v programu pogoji za povračilo stroškov zaradi odpovedi potovanja drugače določeni, veljajo pogoji, določeni v programu. Potnik lahko med potovanjem spremeni program oz. naročene storitve samo s predhodnim pisnim soglasjem, s strani pooblaščenega krajevnega – lokalnega agenta Potepuh, s tem, da mora TA Potepuh kot organizatorja potovanja, o vsaki taki spremembi obvestiti najkasneje 8 dni po vrnitvi s potovanja.

ODSTOPNINA
Če potnik ob prijavi predvideva, da se zaradi določenih okoliščin letovanja/potovanja ne bo udeležil, lahko položi odstopnino oz. zavarovanje rizika odpovedi, ki velja v primeru bolezni ali smrti v ožji družini (zakonec, starši, otroci) in se lahko uveljavlja le ob predložitvi ustreznega potrdila. Odstopnina znaša 4,30 % od vrednosti oz. cene aranžmaja.

V primeru odpovedi (ne glede na plačano odstopnino) ima Potepuh pravico do povračila administrativnih stroškov, ki znašajo 25 € po voucherju (če v posamezni ponudbi ni drugače navedeno).

REKLAMACIJE
Če s storitvami v hotelu niste bili zadovoljni, morate TAKOJ na kraju samem reklamirati neustrezno storitev pri ponudniku, hotelirju oz. odgovornemu organizatorju. V kolikor niste uspešni pokličite nas! Če vzroka pritožbe ni možno odpraviti, potnik s predstavnikom hotela sestavi zapisnik in v tem primeru bomo reklamirali nekakovostno storitev po vaši vrnitvi. Rok za reklamacijo je 60 dni. K pisni reklamaciji obvezno priložite kopijo zapisnika, fotografije,…., drugače vaše reklamacije ne bomo mogli upoštevati.

SPLOŠNI POGOJI IN NAVODILA so sestavni del tega kataloga in so vam na voljo kot posebna priloga.

POVRAČILO STROŠKOV ZA TRAJEKT NA OTOK RAB in PAG:
Vsem, ki boste potovali na otok Rab in Pag v organizaciji agencije POTEPUH (minimalno bivanje 7 noči) bomo na podlagi vašega računa povrnili stroške trajekta. Za višino stroškov trajekta vam bomo poslali dobropis, ki ga boste lahko unovčili pri naslednji rezervaciji!

Povpraševanje
Vas zanimajo naše najugodnejše ponudbe in potrebujete podrobnejše informacije?
Pišite nam.
Povpraševanje